トライアンギュレート法を用いた地域連携実習の効果に関する研究(2)2年次実習の成果について  [in Japanese] "Triangulation analysis": the effects of community based student-teacher training practice (Chiikirenkei-jisshu) (2) Results of teacher training practice for second grade students  [in Japanese]

Access this Article

Search this Article

Journal

  • Bulletin of the Faculty of Education, Ehime University

    Bulletin of the Faculty of Education, Ehime University 55, 105-111, 2008-10

    愛媛大学教育学部

Codes

  • NII Article ID (NAID)
    120006524626
  • NII NACSIS-CAT ID (NCID)
    AA11987685
  • Text Lang
    JPN
  • Article Type
    departmental bulletin paper
  • Journal Type
    大学紀要
  • ISSN
    13497243
  • NDL Article ID
    10247255
  • NDL Source Classification
    ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要) // ZM2(科学技術--科学技術一般--大学・研究所・学会紀要)
  • NDL Call No.
    Z22-639
  • Data Source
    NDL  IR 
Page Top