「エビデンスに基づく教育政策・実践」時代における教師の専門職性に関する一考察 : ビースタの「学習化」に対する批判を中心に  [in Japanese] On the Teaching Profession in the Era of Evidence-based Policy and Practice in Education : With a Focus on Gert Biesta's Criticism on 'Learnification'  [in Japanese]

Access this Article

Search this Article

Author(s)

Journal

  • 愛媛大学教育学部紀要 = Bulletin of the Faculty of Education, Ehime University

    愛媛大学教育学部紀要 = Bulletin of the Faculty of Education, Ehime University 61, 31-40, 2014-10

    愛媛大学教育学部

Codes

  • NII Article ID (NAID)
    120006526994
  • NII NACSIS-CAT ID (NCID)
    AA11987685
  • Text Lang
    JPN
  • Article Type
    Departmental Bulletin Paper
  • Journal Type
    大学紀要
  • ISSN
    1349-7243
  • NDL Article ID
    027164032
  • NDL Call No.
    Z22-639
  • Data Source
    NDL  IR 
Page Top