The Cooperation of Multiple Subjects: a Case Study of the Collaborative Music and Technology Education
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 教科の連携から生まれる発展的な学び : 技術科教育と音楽科教育の連携による, 楽器製作・アンサンブル体験講座からの考察
- キョウカ ノ レンケイ カラ ウマレル ハッテンテキ ナ マナビ : ギジュツカ キョウイク ト オンガクカ キョウイク ノ レンケイ ニ ヨル,ガッキ セイサク ・ アンサンブル タイケン コウザ カラ ノ コウサツ
Search this article
Abstract
紀要論文
Journal
-
- 琉球大学教育学部紀要=Bulletin of Faculty of Education University of the Ryukyus
-
琉球大学教育学部紀要=Bulletin of Faculty of Education University of the Ryukyus (94), 25-36, 2019-03
琉球大学教育学部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050855676756114176
-
- NII Article ID
- 120006583490
-
- NII Book ID
- AA11393705
-
- ISSN
- 13453319
-
- HANDLE
- 20.500.12000/44006
-
- NDL BIB ID
- 029576856
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles