Bibliographic Information
- Other Title
-
- ケイセイテキ アセスメント カラ ミタ ペア ガクシュウ
- Pair Learning from the Standpoint of Formative Assessment
Search this article
Abstract
本稿は,JSPS科研費(課題番号16K04507)の助成を受けたものです。
Journal
-
- 關西大學文學論集
-
關西大學文學論集 68 (4), 49-74, 2019-03-18
關西大學文學會
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001202915841664
-
- NII Article ID
- 120006594423
-
- NII Book ID
- AN00047169
-
- ISSN
- 04214706
-
- HANDLE
- 10112/16612
-
- NDL BIB ID
- 029602801
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN