Measuring Total Effects of Advertising Including Mediation Effect of Social Media on Sales
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ソーシャルメディアの影響を考慮したマスメディア広告の総合効果測定
- ソーシャルメディア ノ エイキョウ ヲ コウリョ シタ マスメディア コウコク ノ ソウゴウコウカ ソクテイ
Search this article
Abstract
論文
Journal
-
- 大阪大学経済学
-
大阪大学経済学 68 (3-4), 1-20, 2019-03
The Economic Society of Osaka University and Graduate School of Economics, Osaka University
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390290699789913216
-
- NII Article ID
- 120006600672
-
- NII Book ID
- AN00030111
-
- DOI
- 10.18910/71466
-
- ISSN
- 24240397
-
- HANDLE
- 11094/71466
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- CiNii Articles
- KAKEN