A Case Report of TADOKU Extensive Reading in Upper Elementary-to\nAdvanced-Level Japanese Languages Classes : Its Challenges and Suggested Support
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 日本語初級後半~上級クラスにおける多読授業実践報告 : ケーススタディから見えた課題 支援の一助として
- ニホンゴ ショキュウ コウハン~ジョウキュウ クラス ニ オケル タドク ジュギョウ ジッセン ホウコク : ケース スタディ カラ ミエタ カダイ シエン ノ イチジョ ト シテ
Search this article
Journal
-
- Mathesis Universalis
-
Mathesis Universalis 20 (2), 293-321, 2019-03
獨協大学国際教養学部言語文化学科
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050282813831050752
-
- NII Article ID
- 120006622092
-
- NII Book ID
- AA11419434
-
- ISSN
- 13452770
-
- NDL BIB ID
- 029613405
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles