A Study on Teacher’s Role of Encouraging Children to Express and Discuss in Classroom Activities
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 子どもの表現および話し合いの深化を促す教師の指導のあり方に関する考察
- コドモ ノ ヒョウゲン オヨビ ハナシアイ ノ シンカ オ ウナガス キョウシ ノ シドウ ノ アリカタ ニ カンスル コウサツ
Search this article
Abstract
application/pdf
論文(Article)
Journal
-
- Bulletin of the Faculty of Education Ibaraki University (Educational Sciences)
-
Bulletin of the Faculty of Education Ibaraki University (Educational Sciences) (62), 447-457, 2013
茨城大学教育学部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001337868268032
-
- NII Article ID
- 120006696724
-
- NII Book ID
- AN00016143
-
- HANDLE
- 10109/3621
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- CiNii Articles
- KAKEN