Survey on the Implementation of Educational Curriculum in Intellectual Disability Special Support Classes at Elementary Schools ‒ Timetable Setting for Independent Activities and Its Eff ects -
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 小学校知的障害特別支援学級の教育課程に関する実態調査-自立活動の時間割への位置づけとその効果から-
- ショウガッコウ チテキ ショウガイ トクベツ シエン ガッキュウ ノ キョウイク カテイ ニ カンスル ジッタイ チョウサ : ジリツ カツドウ ノ ジカンワリ エ ノ イチズケ ト ソノ コウカ カラ
Search this article
Journal
-
- Journal of Yamato University
-
Journal of Yamato University 2 73-78, 2016-03-15
大和大学
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001338905011328
-
- NII Article ID
- 120006730807
-
- NII Book ID
- AA12895312
-
- ISSN
- 2189020X
-
- NDL BIB ID
- 028115622
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN