A Discussion on the Significance of Expression Classes Designed to Cultivate Practical Nursery Education Skills : Students’ Learning through Mock Nursery Classes on Formative Expressions
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 保育の実践力につながる「表現」授業のあり方に関する一考察:造形表現の模擬保育を通した学生の学び
- ホイク ノ ジッセンリョク ニ ツナガル 「 ヒョウゲン 」 ジュギョウ ノ アリカタ ニ カンスル イチ コウサツ : ゾウケイ ヒョウゲン ノ モギ ホイク オ トオシタ ガクセイ ノ マナビ
Search this article
Journal
-
- 教育学論究
-
教育学論究 (11), 37-46, 2019-12-15
西宮 : 関西学院大学教育学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001338941035776
-
- NII Article ID
- 120006770486
-
- NII Book ID
- AA12453405
-
- ISSN
- 18846149
-
- HANDLE
- 10236/00028315
-
- NDL BIB ID
- 030139765
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN