書誌事項
- タイトル別名
-
- Unit Development and Effect Verification to Promote the Structural Understanding of the Eras in the Elementary School Social Studies History Field : Through a Qualitative Analysis of the Setting of Performance Issues and Their Evaluation
この論文をさがす
抄録
application/pdf
収録刊行物
-
- 静岡大学教育学部研究報告. 教科教育学篇
-
静岡大学教育学部研究報告. 教科教育学篇 51 127-142, 2019-12
静岡大学学術院教育学領域
- Tweet
キーワード
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1390853649745205248
-
- NII論文ID
- 120006775008
-
- NII書誌ID
- AN00102992
-
- HANDLE
- 10297/00026961
-
- ISSN
- 0286732X
-
- 本文言語コード
- ja
-
- データソース種別
-
- JaLC
- IRDB
- CiNii Articles
- KAKEN