Bibliographic Information
- Other Title
-
- ケイヤク ジョウキョウ オ コウリョ シタ プロモーション コウカ ノ ケントウ : コキャク ノ ブランド イドウ ト ブランド ケイゾク ノ ヒカク
- Research of promotion effect considering relationship between consumer and service provider : Comparison between switch and retention of brand
Search this article
Journal
-
- 専修大学商学研究所報
-
専修大学商学研究所報 46 (10), 1-17, 2015-03-20
専修大学商学研究所
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390853649755564288
-
- NII Article ID
- 120006792992
-
- NII Book ID
- AN00132585
-
- ISSN
- 13450239
-
- NDL BIB ID
- 026396200
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN