Why Do We Need a Students With Special Needs-Driven Language Learning Design? ― For the Implementation of Inclusive Language Education ―
Bibliographic Information
- Other Title
-
- なぜ当事者駆動型の学習環境設計が必要か ―言語教育におけるインクルージョンの実現のために―
- ナゼ トウジシャ クドウガタ ノ ガクシュウ カンキョウ セッケイ ガ ヒツヨウ カ : ゲンゴ キョウイク ニ オケル インクルージョン ノ ジツゲン ノ タメニ
Search this article
Abstract
研究報告
Journal
-
- The Journal of Kanda University of International Studies
-
The Journal of Kanda University of International Studies (32), 377-398, 2020-03-31
神田外語大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050846638693262464
-
- NII Article ID
- 120006821017
-
- NII Book ID
- AN10181893
-
- ISSN
- 09175989
-
- NDL BIB ID
- 030382770
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN