発達障害支援に関する「教員-保護者」間の関係性の記述分析 : シンボリック相互作用論の援用の可能性
書誌事項
- タイトル別名
-
- Descriptive analysis of the relationship between "teachers and parents" in support of students with "developmental disabilities" : The possibility of using the symbolic interaction theory
- ハッタツ ショウガイ シエン ニ カンスル キョウイン ホゴシャカン ノ カンケイセイ ノ キジュツ ブンセキ : シンボリック ソウゴ サヨウロン ノ エンヨウ ノ カノウセイ
収録刊行物
-
- 鹿児島大学教育学部教育実践研究紀要 = Bulletin of the educational research and development, Faculty of Education, Kagoshima University
-
鹿児島大学教育学部教育実践研究紀要 = Bulletin of the educational research and development, Faculty of Education, Kagoshima University 29 58-67, 2020
鹿児島大学
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1050285299725941376
-
- NII論文ID
- 120006824376
-
- ISSN
- 2435113X
-
- Web Site
- http://hdl.handle.net/10232/00030936
-
- 本文言語コード
- ja
-
- 資料種別
- departmental bulletin paper
-
- データソース種別
-
- IRDB
- CiNii Articles