Implementation and Verification of Teaching Methods for Fostering the OECD Competencies in Class Activities (1) of Extracurricular Activities : Focusing on the Effect of Introducing the Think-Pair-Share and One-minute Paper
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 特別活動の学級活動(1)でOECD準拠型コンピテンシーを育成するための指導方法の導入と検証 : Think-Pair-ShareとOne-minute Paperの導入効果に着目して
- トクベツ カツドウ ノ ガッキュウ カツドウ(1)デ OECD ジュンキョガタ コンピテンシー オ イクセイ スル タメ ノ シドウ ホウホウ ノ ドウニュウ ト ケンショウ : Think-Pair-Share ト One-minute Paper ノ ドウニュウ コウカ ニ チャクモク シテ
Search this article
Journal
-
- Mathesis Universalis
-
Mathesis Universalis 22 (1), 81-96, 2020-10
獨協大学国際教養学部言語文化学科
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050004953521807872
-
- NII Article ID
- 120006896397
-
- NII Book ID
- AA11419434
-
- ISSN
- 13452770
-
- NDL BIB ID
- 030725150
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN