Fundamental reasons why teacher evaluation systems are not accepted by teachers: Consideration based on the results of analyzing sentiment analysis and text mining of free descriptions in a questionnaire survey on Osaka prefecture teacher and staff evaluation and training systems.

IR Web Site Open Access

Bibliographic Information

Other Title
  • <論文>教員評価システムが教員に受け入れられない根本的な理由―感情分析とテキストマイニングを使った大阪府教職員の評価・育成システムに関するアンケート調査自由記述の分析から―
  • キョウイン ヒョウカ システム ガ キョウイン ニ ウケイレラレナイ コンポンテキ ナ リユウ : カンジョウ ブンセキ ト テキストマイニング オ ツカッタ オオサカフ キョウショクイン ノ ヒョウカ ・ イクセイ システム ニ カンスル アンケート チョウサ ジユウ キジュツ ノ ブンセキ カラ

Search this article

Abstract

Departmental Bulletin Paper

application/pdf

Journal

Related Projects

See more

Details 詳細情報について

Report a problem

Back to top