A Study of the Relationship between STEM Education and Maker Education in China: Taking Maker Education in Zhejiang Wenzhou High School in China as an Example
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 中国のSTEM教育とMaker教育との関係に関する一考察―中国浙江省温州高校のMaker教育の実践例を参考にしてー
Search this article
Journal
-
- 教育デザイン研究 = Journal of education design
-
教育デザイン研究 = Journal of education design 12 (1), 198-207, 2021-01
横浜国立大学大学院 教育学研究科
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390853649812155136
-
- NII Article ID
- 120006957237
-
- NII Book ID
- AA12465674
-
- ISSN
- 18847285
-
- Web Site
- http://hdl.handle.net/10131/00013551
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- CiNii Articles
- KAKEN