Bibliographic Information
- Other Title
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- チュウゴク ワ アジア デ ニッケイ ジドウシャ ニ キャッチアップ デキル ノ カ : シャンハイ キシャ 、 ベイ GM ト ノ コクサイ センリャク レンケイ ニ ヨル タイガイ キョウソウ センリャク ノ ジレイ ケンキュウ
- China Automobile Industry Catch-up Strategy in Asia:A Case Study of Overseas Competitive Strategy by Shanghai Automotive Industry Corporation and General Motors
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Abstract
type:Article
identifier:http://reposit.sun.ac.jp/dspace/handle/10561/1738
Journal
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- 東アジア評論
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東アジア評論 13 73-84, 2021-03-31
長崎県立大学東アジア研究所
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1050288060480749568
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- NII Article ID
- 40022622416
- 120007034918
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- NII Book ID
- AA12408320
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- ISSN
- 18836712
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- NDL BIB ID
- 031564556
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- Text Lang
- ja
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- Article Type
- departmental bulletin paper
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- Data Source
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- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN