A Virtuous Cycle Linking "Child Development" and "Community Enrichment" in School Communities: Town Planning Learned from Bräcke (Sweden) and Reggio Emilia (Italy)
Bibliographic Information
- Other Title
-
- スクール・コミュニティにおける「子どもの育ち」と「コミュニティの豊かさ」をつなぐ一体的好循環の検討-ブレッケ(スウェーデン)とレッジョ・エミリア(イタリア)に学ぶまちづくり-
Search this article
Abstract
Article
信州大学教育学部研究論集 15: 50-64(2021)
Journal
-
- 信州大学教育学部研究論集
-
信州大学教育学部研究論集 15 50-64, 2021-03-31
信州大学教育学部
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390011461951162880
-
- NII Article ID
- 120007098896
-
- NII Book ID
- AA12417605
-
- ISSN
- 21885265
-
- HANDLE
- 10091/0002000006
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- CiNii Articles