A Study on the Introduction of the Energy Concept in Elementary and Junior High School Science:An Analysis of The National Curriculum, Science Textbooks,and Teacher’s Guidebooks of UK
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 小・中学校理科におけるエネルギー概念の導入についての研究:英国のナショナル・カリキュラム、理科教科書、教師用指導書を事例として
- ショウ ・ チュウガッコウ リカ ニ オケル エネルギー ガイネン ノ ドウニュウ ニ ツイテ ノ ケンキュウ : エイコク ノ ナショナル ・ カリキュラム 、 リカ キョウカショ 、 キョウシヨウ シドウショ オ ジレイ ト シテ
Search this article
Journal
-
- 宮城學院女子大學研究論文集
-
宮城學院女子大學研究論文集 (133), 23-39, 2021-12-30
宮城学院女子大学紀要編集委員会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390853986986098432
-
- NII Article ID
- 120007187966
-
- NII Book ID
- AN00235657
-
- NDL BIB ID
- 031952126
-
- ISSN
- 03867501
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN