The perception of difficulties and support needs for students with developmental disorders in online classes : Development of online classroom guidelines based on the perspective of universal design
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 発達障害学生のオンライン授業における困り感と支援ニーズ : ユニバーサルデザインの視点を踏まえたオンライン授業ガイドライン
- ハッタツ ショウガイ ガクセイ ノ オンライン ジュギョウ ニオケル コマリカン ト シエン ニーズ : ユニバーサル デザイン ノ シテン オ フマエタ オンライン ジュギョウ ガイドライン
Search this article
Journal
-
- BULLETIN OF CENTER FOR EDUCATIONAL RESEARCH AND SCHOOL DEVELOPMENT FACULTY OF EDUCATION KUMAMOTO UNIVERSITY
-
BULLETIN OF CENTER FOR EDUCATIONAL RESEARCH AND SCHOOL DEVELOPMENT FACULTY OF EDUCATION KUMAMOTO UNIVERSITY 39 169-182, 2022-02
熊本大学教育学部附属教育実践総合センター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050854718022979456
-
- NII Article ID
- 120007193708
-
- NII Book ID
- AA11700236
-
- HANDLE
- 2298/00045357
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- CiNii Articles