A Study on the significance of lesson Analysis Research of Takayasu SHIGEMATSU in Social Studies Education by Focusing on Discovery and investigation of Student-led Classes
-
- TAMEIKE Yoshihiro
- Utsunomiya University
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 社会科教育における重松鷹泰の授業分析研究の意義
- 社会科教育における重松鷹泰の授業分析研究の意義 : 「子どもがする授業」の発見と追究に着目して
- シャカイカ キョウイク ニ オケル ジュウマツ タカタイ ノ ジュギョウ ブンセキ ケンキュウ ノ イギ : 「 コドモ ガ スル ジュギョウ 」 ノ ハッケン ト ツイキュウ ニ チャクモク シテ
- 「子どもがする授業」の発見と追究に着目して
Search this article
Journal
-
- The Journal of Social Studies
-
The Journal of Social Studies 2014 (121), 28-39, 2014
Japanese Association for the Social Studies
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390282680749750144
-
- NII Article ID
- 130005179192
-
- NII Book ID
- AN00109346
-
- ISSN
- 24238406
- 09158154
-
- NDL BIB ID
- 025492494
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN