書誌事項
- タイトル別名
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- Transparently Adjusting Difficulty in a Jump-Action Game
- ダレ デモ シン プレイ デキル ジャンプアクションゲーム
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抄録
<p>Most game players want to improve their skills, but if they don't sense improvement they'll give up playing. So, we suggest a new way of dynamically adjusting a game's difficulty, in a way that is transparent to the player. In an experiment with a platforming game that focuses on jumping and hitting a target, players felt they were becoming better at the game instead of noticing the decrease in difficulty.</p>
収録刊行物
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- 日本バーチャルリアリティ学会論文誌
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日本バーチャルリアリティ学会論文誌 21 (3), 415-422, 2016
特定非営利活動法人 日本バーチャルリアリティ学会
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1390001204464668672
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- NII論文ID
- 130005268403
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- NII書誌ID
- AA11448578
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- ISSN
- 24239593
- 1344011X
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- NDL書誌ID
- 027734651
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- 本文言語コード
- ja
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- データソース種別
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- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN
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- 抄録ライセンスフラグ
- 使用不可