Organizational Inertia and Brand Management: The Growth of the Firm by Re-Creating Brand Identity
-
- Otake Mitsutoshi
- Meiji Gakuin University
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ブランド・マネジメントに関する慣性間の相互影響関係:ブランド・アイデンティティの再構築を通じた企業成長
- ブランド ・ マネジメント ニ カンスル カンセイ カン ノ ソウゴ エイキョウ カンケイ : ブランド ・ アイデンティティ ノ サイコウチク オ ツウジタ キギョウ セイチョウ
Search this article
Abstract
<p></p>
Journal
-
- Journal of Marketing & Distribution
-
Journal of Marketing & Distribution 21 (2), 1-15, 2018
Japan Society of Marketing and Distribution
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390282763026672000
-
- NII Article ID
- 130007386458
-
- NII Book ID
- AA11273780
-
- ISSN
- 21860939
- 13459015
-
- NDL BIB ID
- 030694084
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- Crossref
- CiNii Articles
- KAKEN
-
- Abstract License Flag
- Disallowed