Effects of Semester-Long Extensive Reading on Learners’ Reading Fluency and a Suggested Teaching Guideline Based on English Level and Number of Words
-
- Kazuma FUJII
- 長岡技術科学大学
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 半期間の授業内多読が英文読解速度に与える影響について
- 半期間の授業内多読が英文読解速度に与える影響について : 英語運用力および読語数からの指導指針とともに
- ハンキカン ノ ジュギョウ ナイ タドク ガ エイブン ドッカイ ソクド ニ アタエル エイキョウ ニ ツイテ : エイゴ ウンヨウリョク オヨビ ドクゴスウ カラ ノ シドウ シシン ト トモニ
- ―英語運用力および読語数からの指導指針とともに―
Search this article
Journal
-
- Journal of the Chubu English Language Education Society
-
Journal of the Chubu English Language Education Society 48 (0), 249-256, 2019-01-31
The Chubu English Language Education Society
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390283659857184768
-
- NII Article ID
- 130007807184
-
- NII Book ID
- AN00146342
-
- ISSN
- 2424063X
- 03866548
-
- NDL BIB ID
- 031725035
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN