Effects of the data-warrant-claim set and the interactive explanation on reading in Japanese language classes at a junior-high school
-
- SATO Koichi
- Graduate School of Education, Gunma University
-
- SUNAGA Masae
- Jyoto Junior High School
-
- TAMURA Mitsuru
- Graduate School of Education, Gunma University
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 中学校国語科「読むこと」における根拠・理由・主張の3点セットと相互説明の有効性
- チュウガッコウ コクゴカ 「 ヨム コト 」 ニ オケル コンキョ ・ リユウ ・ シュチョウ ノ 3テン セット ト ソウゴ セツメイ ノ ユウコウセイ
Search this article
Journal
-
- The Science of Reading
-
The Science of Reading 61 (3-4), 179-190, 2020-02-20
The Japan Reading Association
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390565134840541440
-
- NII Article ID
- 130007817727
-
- NII Book ID
- AN00172568
-
- ISSN
- 2424144X
- 0387284X
-
- NDL BIB ID
- 030288672
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN