コア図式を用いた意味記述の試み--多義動詞「ひく」を事例として
Bibliographic Information
- Other Title
-
- コア ズシキ オ モチイタ イミ キジュツ ノ ココロミ タギ ドウシ ヒク オ ジレイ ト シテ
- How can the core schema capture the senses of a polysemous word?: the case of Japanese the polysemous verb "hiku"
Search this article
Journal
-
- 留学生教育 / 留学生教育学会編集委員会 編
-
留学生教育 / 留学生教育学会編集委員会 編 (11), 79-86, 2006-12
東京 : 留学生教育学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853833520967808
-
- NII Article ID
- 40015348625
-
- NII Book ID
- AA11826992
-
- ISSN
- 13452398
-
- NDL BIB ID
- 8716206
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN