地誌学習の新しいアプローチ--環境基盤論的アプローチと意味的・了解的アプローチ (特集論文 第2回[全国地理教育学会]大会シンポジウム「地誌学習の復権と展望」)  [in Japanese] Two new approaches based on physical environment and meaning of regions for regional geographical teaching  [in Japanese]

Search this Article

Author(s)

Journal

  • Journal of geographical education

    Journal of geographical education (3), 1-8, 2009-03

    全国地理教育学会学会事務局

Codes

  • NII Article ID (NAID)
    40016600774
  • NII NACSIS-CAT ID (NCID)
    AA12331077
  • Text Lang
    JPN
  • Article Type
    会議録・学会報告 // 特集
  • ISSN
    18826202
  • NDL Article ID
    10243352
  • NDL Source Classification
    ZG1(歴史・地理) // ZF9(教育--各科教育)
  • NDL Call No.
    Z71-W189
  • Data Source
    NDL 
Page Top