教員養成と教員研修をリンクした協同的な学びによる授業改善(2)理科教育の授業改善の成果と今後の展望  [in Japanese] A reform of pre-service science teacher training program and lesson by the collaborative learning arisen from the linkage between pre- and in-service teacher training (2) Outcomes and perspective from our efforts on reform of science teacher training lessons  [in Japanese]

Search this Article

Journal

  • 愛媛大学教育実践総合センター紀要

    愛媛大学教育実践総合センター紀要 (27), 79-93, 2009

    愛媛大学教育学部附属教育実践総合センター

Codes

  • NII Article ID (NAID)
    40016783111
  • NII NACSIS-CAT ID (NCID)
    AA11653001
  • Text Lang
    JPN
  • Journal Type
    大学紀要
  • ISSN
    13473999
  • NDL Article ID
    10395793
  • NDL Source Classification
    ZF1(教育)
  • NDL Call No.
    Z7-1572
  • Data Source
    NDL 
Page Top