学生の主体的な学びをねらいとした「生活時間」の講義の検討--初等家庭科教育法における学生の授業設計分析を通してみえる課題  [in Japanese] The examination of time-use lecture aimed for undergraduate students learning independently: through the analysis of the students' lesson plan on method of home economics in elementary school  [in Japanese]

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  • 愛媛大学教育実践総合センター紀要

    愛媛大学教育実践総合センター紀要 (27), 153-161, 2009

    愛媛大学教育学部附属教育実践総合センター

Codes

  • NII Article ID (NAID)
    40016783117
  • NII NACSIS-CAT ID (NCID)
    AA11653001
  • Text Lang
    JPN
  • Journal Type
    大学紀要
  • ISSN
    13473999
  • NDL Article ID
    10395967
  • NDL Source Classification
    ZF1(教育)
  • NDL Call No.
    Z7-1572
  • Data Source
    NDL 
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