授業分析における児童発言の多様な解釈の問題性
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ジュギョウ ブンセキ ニ オケル ジドウ ハツゲン ノ タヨウ ナ カイシャク ノ モンダイセイ
- The diversity of interpretation in students' utterances during lesson analysis
Search this article
Journal
-
- 名古屋大学大学院教育発達科学研究科紀要. 教育科学 = Bulletin of the Graduate School of Education and Human Development. Educational sciences
-
名古屋大学大学院教育発達科学研究科紀要. 教育科学 = Bulletin of the Graduate School of Education and Human Development. Educational sciences 56 (1), 43-55, 2009
名古屋 : 名古屋大学大学院教育発達科学研究科
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853833581113216
-
- NII Article ID
- 40016900393
-
- NII Book ID
- AA11493197
-
- ISSN
- 13460307
-
- NDL BIB ID
- 10492808
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN