授業研究における理論知と実践知の統合に関する研究(2)理論に基づく協同学習と作文教育の授業モデルの提案
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ジュギョウ ケンキュウ ニ オケル リロン チ ト ジッセン チ ノ トウゴウ ニ カンスル ケンキュウ 2 リロン ニ モトズク キョウドウ ガクシュウ ト サクブン キョウイク ノ ジュギョウ モデル ノ テイアン
- Integrating practical knowledge and theoretical knowledge in lesson studies (2) Developing lesson models of cooperative learning and writing lesson based on theoretical grounds
Search this article
Journal
-
- 名古屋大学大学院教育発達科学研究科紀要. 教育科学 = Bulletin of the Graduate School of Education and Human Development. Educational sciences
-
名古屋大学大学院教育発達科学研究科紀要. 教育科学 = Bulletin of the Graduate School of Education and Human Development. Educational sciences 56 (1), 119-134, 2009
名古屋 : 名古屋大学大学院教育発達科学研究科
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290883765589504
-
- NII Article ID
- 40016900398
-
- NII Book ID
- AA11493197
-
- ISSN
- 13460307
-
- NDL BIB ID
- 10492908
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN