CiNii 国立情報学研究所 学術情報ナビゲータ[サイニィ]
メニュー
検索
Articles
Books
Dissertations
Articles
Books
Dissertations
Kannonzaki nature museum
Sign Up
Login
Japanese
Kannonzaki nature museum
Search
All
Include Full-text
All
Include Full-text
Title
Author
Author ID
Affiliation
Journal
ISSN
Volume/
Number/Page
Publisher
References
Year
from
to
Search
Close
Search
Search
顧客維持戦略におけるスイッチング・バリアの役割--JCSI(日本版顧客満足度指数)を用いた業界横断的検討 [in Japanese]
酒井 麻衣子
Search this Article
NDL ONLINE
CiNii Books
Author(s)
酒井 麻衣子
Journal
マーケティングジャーナル
マーケティングジャーナル 30(1), 35-55, 2010
日本マーケティング協会
Tweet
Codes
NII Article ID (NAID)
40017234177
NII NACSIS-CAT ID (NCID)
AN10301678
Text Lang
JPN
ISSN
0389-7265
NDL Article ID
10781766
NDL Call No.
Z4-527
Data Source
NDL
Export
Export to RefWorks
Export to EndNote
Export to Mendeley
Show Refer/BiblX
Show RIS
Show BibTeX
Show TSV
Report a problem
Page Top