自律的に活動する力の育成を目指した理科授業実践に関する一考察--「水溶液の性質」の学習プロセスの分析を通して
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ジリツテキ ニ カツドウ スル チカラ ノ イクセイ オ メザシタ リカ ジュギョウ ジッセン ニ カンスル イチ コウサツ スイヨウエキ ノ セイシツ ノ ガクシュウ プロセス ノ ブンセキ オ トオシテ
- Consideration on science class that develops ability to act autonomously: analysis of the learning process of aqueous solution
Search this article
Journal
-
- 佐賀大学教育実践研究 = The journal of studies on educational practices : a bulletin of the Integrated Center for Educational Research and Development, Faculty of Culture and Education, Saga-University / 佐賀大学文化教育学部附属教育実践総合センター 編
-
佐賀大学教育実践研究 = The journal of studies on educational practices : a bulletin of the Integrated Center for Educational Research and Development, Faculty of Culture and Education, Saga-University / 佐賀大学文化教育学部附属教育実践総合センター 編 (26), 65-75, 2009
佐賀 : 佐賀大学文化教育学部附属教育実践総合センター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572358742669184
-
- NII Article ID
- 40017237544
-
- NII Book ID
- AA11896943
-
- ISSN
- 13475193
-
- NDL BIB ID
- 10776203
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles