Bibliographic Information
- Other Title
-
- ジュヨウ ヨウケン テキオウ ノ キョウソウ ト キギョウ セイチョウ メカニズム カンコク メーカー ノ シジョウ テキオウ ト チュウゴク ミンゾクケイ メーカー ノ ノウソン センリャク
- An Overview of Corporate Growth Strategies in the Competition on Adapting to Demand Requirement in Emerging Markets : A Case Study of Hyundai and Chery
Search this article
Journal
-
- 早稲田大学日本自動車部品産業研究所紀要
-
早稲田大学日本自動車部品産業研究所紀要 5 37-62, 2010-11
早稲田大学日本自動車部品産業研究所出版・編集委員会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001202489517440
-
- NII Article ID
- 40017447011
-
- NII Book ID
- AA12481692
-
- ISSN
- 18831494
-
- HANDLE
- 2065/33503
-
- NDL BIB ID
- 10950279
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN