中華学校で伝達されるエスニック・アイデンティティのメッセージ--神戸中華同文学校の「通訊」と教員インタビュー分析から The educational messages of ethnic identity conveyed in overseas Chinese school: based on an analysis of the "School News Report" and teacher interviews in an overseas Chinese school in Kobe

この論文をさがす

収録刊行物

  • 華僑華人研究

    華僑華人研究 (7), 105-122, 2010

    日本華僑華人学会

各種コード

  • NII論文ID(NAID)
    40018282678
  • NII書誌ID(NCID)
    AA11989807
  • 本文言語コード
    JPN
  • ISSN
    18805582
  • NDL 記事登録ID
    10978792
  • NDL 雑誌分類
    ZE1(社会・労働--社会科学・社会思想・社会学) // ZD13(経済--経済学--人口)
  • NDL 請求記号
    Z71-M840
  • データ提供元
    NDL 
ページトップへ