歌唱共通教材「ふるさと」に関する演奏解釈--保科理論を基に  [in Japanese] On interpreting "Furusato": a method designed by Hoshina  [in Japanese]

Access this Article

Search this Article

Author(s)

Journal

  • Hyogo University of Teacher Education journal

    Hyogo University of Teacher Education journal 38, 147-155, 2011-02

    兵庫教育大学

Codes

  • NII Article ID (NAID)
    40018754706
  • NII NACSIS-CAT ID (NCID)
    AA11984789
  • Text Lang
    JPN
  • Article Type
    departmental bulletin paper
  • Journal Type
    大学紀要
  • ISSN
    13493981
  • NDL Article ID
    11034288
  • NDL Source Classification
    ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要) // ZM2(科学技術--科学技術一般--大学・研究所・学会紀要)
  • NDL Call No.
    Z7-1796
  • Data Source
    NDL  IR 
Page Top