シャドーイング活動におけるリスニングの意義と役割--日本語短期集中コースでの実践報告
Bibliographic Information
- Other Title
-
- シャドーイング カツドウ ニ オケル リスニング ノ イギ ト ヤクワリ ニホンゴ タンキ シュウチュウ コース デ ノ ジッセン ホウコク
- The Significance and Role of Listening in the Activity of Shadowing: a Case Study of a Short-term Intensive Course in Japanese Language
Search this article
Journal
-
- 広島大学日本語教育研究 = Bulletin of the Department of Teaching Japanese as a Second Language, Hiroshima University / 広島大学教育学部日本語教育学講座紀要編集委員会 編
-
広島大学日本語教育研究 = Bulletin of the Department of Teaching Japanese as a Second Language, Hiroshima University / 広島大学教育学部日本語教育学講座紀要編集委員会 編 (21), 63-68, 2011
東広島 : 広島大学教育学部日本語教育学講座
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572357188301952
-
- NII Article ID
- 40018776367
-
- NII Book ID
- AA11531831
-
- ISSN
- 13477226
-
- NDL BIB ID
- 11055738
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZK22(言語・文学--日本語・日本文学)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN