読みの流暢性に関する発達的検討 : Multilayer Instruction Model-Progress Monitoring (MIM-PM)を用いて
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ヨミ ノ リュウチョウセイ ニ カンスル ハッタツテキ ケントウ : Multilayer Instruction Model-Progress Monitoring (MIM-PM)オ モチイテ
- Developmental Changes in Reading Fluency Assessed by Multilayer Instruction Model-Progress Monitoring
Search this article
Journal
-
- LD研究 = Japanese journal of learning disabilities / 日本LD学会編集委員会 編
-
LD研究 = Japanese journal of learning disabilities / 日本LD学会編集委員会 編 21 (2), 238-250, 2012-05
宇都宮 : 日本LD学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009408627740672
-
- NII Article ID
- 40019343815
-
- NII Book ID
- AA11574991
-
- ISSN
- 13465716
-
- NDL BIB ID
- 023816817
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZS32(科学技術--医学--小児科学・先天異常・奇形)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN