韓国農村における共生型教育共同体の現状と課題 : 「学校から住民への貢献アプローチ型」教育共同体としてのプルム学校の特徴
Bibliographic Information
- Other Title
-
- カンコク ノウソン ニ オケル キョウセイガタ キョウイク キョウドウタイ ノ ゲンジョウ ト カダイ : 「 ガッコウ カラ ジュウミン エ ノ コウケン アプローチガタ 」 キョウイク キョウドウタイ ト シテ ノ プルム ガッコウ ノ トクチョウ
- Challenges of Educators and Community Leaders toward Kyosei Community in a Rural Korean Village : A Case Study of Poolmoo School: Contributions and Roles of the School to the Local Residents
Search this article
Journal
-
- 共生社会システム研究 / 共生社会システム学会 編
-
共生社会システム研究 / 共生社会システム学会 編 6 (1), 225-247, 2012-07
東京 : 農林統計出版
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572359308925696
-
- NII Article ID
- 40019393758
-
- NII Book ID
- AA12488829
-
- NDL BIB ID
- 023904956
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZE5(社会・労働--社会問題・社会保障)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN