関係を生きる応答性 : ヴェイユの「注意」に見る教育の臨床知
Bibliographic Information
- Other Title
-
- カンケイ オ イキル オウトウセイ : ヴェイユ ノ 「 チュウイ 」 ニ ミル キョウイク ノ リンショウ チ
- Responsiveness for Living in Relation : Clinical Wisdom of Pedagogy Found in Weil's "Attention"
Search this article
Journal
-
- ホリスティック教育研究 = Studies in holistic education
-
ホリスティック教育研究 = Studies in holistic education (16), 17-29, 2013
掛川 : 日本ホリスティック教育協会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1522825130822721024
-
- NII Article ID
- 40019611648
-
- NII Book ID
- AA11574448
-
- ISSN
- 13462571
-
- NDL BIB ID
- 024344616
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN