インドにおけるエアコン市場の競争と製品戦略 : 新興国企業の成長とボリュームゾーンへの移動障壁
Bibliographic Information
- Other Title
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- インド ニ オケル エアコン シジョウ ノ キョウソウ ト セイヒン センリャク : シン コウコク キギョウ ノ セイチョウ ト ボリュームゾーン エ ノ イドウ ショウヘキ
- Competition and Product Strategy of Air Conditioner Market in India : Growth of Emerging country Firms and the Mobility Barrier of Volume Zone
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Journal
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- 南山経営研究 = Nanzan management review
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南山経営研究 = Nanzan management review 29 (3), 271-285, 2015-03
名古屋 : 南山大学経営学会
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1520009408040505728
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- NII Article ID
- 40020424281
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- NII Book ID
- AN10032634
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- ISSN
- 09126147
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- NDL BIB ID
- 026311972
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- Text Lang
- ja
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- NDL Source Classification
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- ZD11(経済--経済学)
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- Data Source
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- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN