幼児の数の認知の個人差に対する保育者の実践知と援助の特徴 : 計数、数え上げ、計算、「お休み数え」活動の事例から  [in Japanese] Kindergarten teacher's characteristics of recognition and support for individual difference of early childhood numerical cognition : Focusing on counting, numeration, calculation and "counting absentees."  [in Japanese]

Search this Article

Journal

  • 京都大学大学院教育学研究科附属臨床教育実践研究センター紀要

    京都大学大学院教育学研究科附属臨床教育実践研究センター紀要 (18), 80-89, 2014

    京都大学大学院教育学研究科附属臨床教育実践研究センター

Codes

  • NII Article ID (NAID)
    40020494701
  • NII NACSIS-CAT ID (NCID)
    AA11404834
  • Text Lang
    JPN
  • Journal Type
    大学紀要
  • NDL Article ID
    026499238
  • NDL Call No.
    Z71-B362
  • Data Source
    NDL 
Page Top