幼児の数の認知の個人差に対する保育者の実践知と援助の特徴 : 計数、数え上げ、計算、「お休み数え」活動の事例から
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ヨウジ ノ カズ ノ ニンチ ノ コジンサ ニ タイスル ホイクシャ ノ ジッセン チ ト エンジョ ノ トクチョウ : ケイスウ 、 カゾエアゲ 、 ケイサン 、 「 オヤスミ カゾエ 」 カツドウ ノ ジレイ カラ
- Kindergarten teacher's characteristics of recognition and support for individual difference of early childhood numerical cognition : Focusing on counting, numeration, calculation and "counting absentees."
Search this article
Journal
-
- 京都大学大学院教育学研究科附属臨床教育実践研究センター紀要 = The annual bulletin of Praxis and Research Center for Clinical Psychology and Education
-
京都大学大学院教育学研究科附属臨床教育実践研究センター紀要 = The annual bulletin of Praxis and Research Center for Clinical Psychology and Education (18), 80-89, 2014
京都 : 京都大学大学院教育学研究科附属臨床教育実践研究センター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290883259213696
-
- NII Article ID
- 40020494701
-
- NII Book ID
- AA11404834
-
- NDL BIB ID
- 026499238
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles