関数学習における表現の変換を通した理解過程の研究 : 記号論的アプローチと概念ブレンドの理論を基にして  [in Japanese] Research on the Understanding Process through Transforming the Representations in the Learning of Function : Based on a Semiotic Approach and a Theory of Conceptual Blending  [in Japanese]

Search this Article

Journal

  • 日本数学教育学会誌. 数学教育学論究 = Journal of Japan Society of Mathematical Education. 日本数学教育学会 編

    日本数学教育学会誌. 数学教育学論究 = Journal of Japan Society of Mathematical Education. 日本数学教育学会 編 95(臨増), 81-88, 2013

    日本数学教育学会

Codes

  • NII Article ID (NAID)
    40020679051
  • NII NACSIS-CAT ID (NCID)
    AN00311755
  • Text Lang
    JPN
  • NDL Article ID
    026986707
  • NDL Call No.
    Z71-H701
  • Data Source
    NDL 
Page Top