小学生のもつ算数に関するアイデンティティ : 二年生時から三年生時までの一貫性のあるものの特徴について  [in Japanese] An Elementary School Student's Mathematical Identities : Characteristics of Coherent Those from the Second Grader to the Third Grader  [in Japanese]

Search this Article

Author(s)

Journal

  • 日本数学教育学会誌. 数学教育学論究 = Journal of Japan Society of Mathematical Education. 日本数学教育学会 編

    日本数学教育学会誌. 数学教育学論究 = Journal of Japan Society of Mathematical Education. 日本数学教育学会 編 96(臨増), 97-104, 2014

    日本数学教育学会

Codes

  • NII Article ID (NAID)
    40020679839
  • NII NACSIS-CAT ID (NCID)
    AN00311755
  • Text Lang
    JPN
  • NDL Article ID
    026987636
  • NDL Call No.
    Z71-H701
  • Data Source
    NDL 
Page Top