限られた児童数での学校づくりにおける教育課程の編成方策 : 子どもを主体とした小学校存続の視点
Bibliographic Information
- Other Title
-
- カギラレタ ジドウスウ デ ノ ガッコウズクリ ニ オケル キョウイク カテイ ノ ヘンセイ ホウサク : コドモ オ シュタイ ト シタ ショウガッコウ ソンゾク ノ シテン
- Curriculum Development and School Management Practice in Ultra-small Schools : From the Standpoint of Sustaining Local Elementary Schools with Limited Number of Students as Main Actors
Search this article
Journal
-
- 名古屋大学大学院教育発達科学研究科紀要. 教育科学 = Bulletin of the Graduate School of Education and Human Development. Educational sciences
-
名古屋大学大学院教育発達科学研究科紀要. 教育科学 = Bulletin of the Graduate School of Education and Human Development. Educational sciences 62 (2), 43-58, 2015
名古屋 : 名古屋大学大学院教育発達科学研究科
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853833109499520
-
- NII Article ID
- 40020810121
-
- NII Book ID
- AA11493197
-
- ISSN
- 13460307
-
- NDL BIB ID
- 027267342
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles