スクールカウンセラーと教師のアセスメントの共有方略が協働的援助に及ぼす影響
Bibliographic Information
- Other Title
-
- スクールカウンセラー ト キョウシ ノ アセスメント ノ キョウユウ ホウリャク ガ キョウドウテキ エンジョ ニ オヨボス エイキョウ
- How sharing assessment by school counselors and teachers can further helpful collaboration
Search this article
Journal
-
- 心理臨床学研究 / 日本心理臨床学会学会誌編集委員会 編 = Journal of Japanese clinical psychology / Association of Japanese Clinical Psychology
-
心理臨床学研究 / 日本心理臨床学会学会誌編集委員会 編 = Journal of Japanese clinical psychology / Association of Japanese Clinical Psychology 34 (3), 257-268, 2016-08
東京 : 日本心理臨床学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853832851221120
-
- NII Article ID
- 40020949777
-
- NII Book ID
- AN10079285
-
- ISSN
- 02891921
-
- NDL BIB ID
- 027631967
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZS2(科学技術--心理学)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN