シミュレーションゲームにおける協働的活動の認知的意味 : ビジネスゲーム中の生徒のプロトコルの分析から
Bibliographic Information
- Other Title
-
- シミュレーションゲーム ニ オケル キョウドウテキ カツドウ ノ ニンチテキ イミ : ビジネスゲーム チュウ ノ セイト ノ プロトコル ノ ブンセキ カラ
- Cognitive significance of collaborative activities in simulation-game : From an analysis of protocols of students playing a business game
Search this article
Journal
-
- 公民教育研究 = The Journal of civic education / 日本公民教育学会 編
-
公民教育研究 = The Journal of civic education / 日本公民教育学会 編 23 35-51, 2015
横浜 : 日本公民教育学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009407972596096
-
- NII Article ID
- 40020966065
-
- NII Book ID
- AA11435510
-
- ISSN
- 13448323
-
- NDL BIB ID
- 027667577
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles