外国人留学生を対象にした看図作文授業の試み
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ガイコクジン リュウガクセイ オ タイショウ ニ シタ カンズ サクブン ジュギョウ ノ ココロミ
- Guidance of Japanese Composition for International Students by Adopting the Figurative-sign-interpretation Approach
Search this article
Journal
-
- 道都大学紀要. 美術学部 = The bulletin of Dohto University. Faculty of Fine Arts / 道都大学図書紀要編集委員会 編
-
道都大学紀要. 美術学部 = The bulletin of Dohto University. Faculty of Fine Arts / 道都大学図書紀要編集委員会 編 (42), 49-56, 2016-03
北広島 : 道都大学図書紀要編集委員会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520009408144714240
-
- NII Article ID
- 40020968408
-
- NII Book ID
- AN00166430
-
- ISSN
- 03877116
-
- NDL BIB ID
- 027671476
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZK1(芸術)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN