米国における地方教育行政機関・学校への支援・介入システムの現状と課題 : 児童・生徒の学業成績向上を目的としたアカウンタビリティ政策に着目して  [in Japanese] Current Issues for the Support and Intervention System of Local Education Agencies and Schools in the United States : Accountability Policies Aimed at Improving Academic Achievement  [in Japanese]

Search this Article

Author(s)

Journal

  • 名古屋大学大学院教育発達科学研究科紀要. 教育科学

    名古屋大学大学院教育発達科学研究科紀要. 教育科学 63(1), 13-23, 2016

    名古屋大学大学院教育発達科学研究科

Codes

  • NII Article ID (NAID)
    40020992524
  • NII NACSIS-CAT ID (NCID)
    AA11493197
  • Text Lang
    JPN
  • Journal Type
    大学紀要
  • ISSN
    1346-0307
  • NDL Article ID
    027722600
  • NDL Call No.
    Z7-218
  • Data Source
    NDL 
Page Top